goldlock new logo
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

גולד מנעולים – מקדם הביטחון שלך

מאמרים נוספים

הוספת מנעול לדלת פלדלת
השירותים שלנו

הוספת מנעול לדלת פלדלת

גולד מנעולים מתמחים בביצוע התאמות להוספת מנעול לדלת פלדלת התקשרו: 1-800-100-972 התקנה זו של הוספת מנעול לדלת פלדלת כוללת התקנת מנעול עליון לדלת וכן בנוסף התקנת מנעול כספת תחתון הוספת מנעול

להמשך קריאה
גולד מנעולים - מקדם הביטחון שלך

זקוק לשירותי מנעולנות?

גולד מנעולים מעניקה שירותי מעבדה ניידת עד בית הלקוח. ביכולתנו לתת מענה לכל בעיה או תקלה ולספק לה פתרון בזמן אמת.

כל ניידת שירות בגולד מנעולים נושאת מגוון רחב של מנעולים וציוד זמין ברכב ועל כן אנו יכולים להציע פתרונות יצירתיים ומידיים לכל תקלה. אנו בגולד מנעולים שמים דגש על עבודה נקייה ופריצה במינימום נזק אם בכלל.

גולד מנעולים מעניקה שירותי פריצה וחילוץ 24 שעות ביממה 6 ימים בשבוע, תוך מתן דגש על יחס אישי וליווי צמוד לכל אורך הדרך. להזמנות ולקבלת פרטים חייגו: 1800-100-972.

גולד מנעולים הינה מתקינה מורשת מטעם כמה יצרני מנעולים מהמובילים בתחום ביניהם תוכלו למצוא את: מולטילוק, ירדני ועוד.

בשביל להיות מנעולן טוב צריך לצבור עשרות שנים של ניסיון והתמודדות עם מגוון רחב של תקלות בסוגים שונים של מנעולי בתים, מנעולי רכבים, מנעולי כספות ושאר סוגי הדלתות והחפצים אשר נושאים על גביהם מנגנוני הגנה ונעילה.

ידע של עשרות שנים לא יסולא בפז ועל כן רצוי כאשר מזמינים מנעולן לדרוש מנעולן בעל וותק רב שלא יצטרך לשבור את הראש ויעשה על הדלת שלכם ניסויים בזמן שיחשוב מה עליו לעשות בכדי לפתור את הבעיה ומאיזה כיוון עליו לתקוף אותה.

גולד מנעולים עובדת עם מגוון רחב של מוצרי מיגון ואבטחה ומציעה שלל פתרונות מיגון חכמים איכותיים ויעילים. בין היתר תוכלו לקבל מאתנו שרות אחזקה שוטפת של מוסדות וארגונים, פריצה ותיקון לכל סוגי הדלתות הקיימות, החלפה ושדרוג של כל סוגי הצילינדרים ומנעולי הביטחון.

בנוסף אנו מתקינים ופורצים לכספות ובונים מערכות מאסטר על ידי נטרול אזורי נעילה ושליטת מפתח על השולט בכל המנעולים. ביכולתנו לשחזר מפתחות אבודים עם צ`יפ לכל סוגי הרכבים אשר יחסכו לכם את הצורך בלהגיע עם הרכב למוסך או להחליף את הסוויץ` עצמו פעולה אשר תהיה כרוכה בהוצאה כספית רבה ומיותרת.

גולד מנעולים מעניקה שירותי פריצה וחילוץ 24 שעות ביממה 6 ימים בשבוע, תוך מתן דגש על יחס אישי וליווי צמוד לכל אורך הדרך. להזמנות ולקבלת פרטים חייגו: 1800-100-972.

מבצע שיתן לכם ביטחון

מבצע - מנעול חכם לינוס 2,250 ₪ כולל צילינדר והתקנה בבית הלקוח.

מנעול חכם לינוס 2,250 ₪ כולל צילינדר והתקנה בבית הלקוח.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

פופ אפ מבצע לינוס
פופ אפ מבצע לינוס